Sunday, April 15, 2012

آزاده حسینی در شبکه من و تو

سلام خدمت دوستان عزیز
به دلیل مشغله زیاد و مرحله نهایی آکادمی موسیقی گوگوش فرصت اومدن به نت رو ندارم که از این بابت از شما پوزش می طلبم
این پست رو اختصاص دادم به:
خانم آزاده حسینی
مجری اتاق خبر
آزاده حسینی از مجریان "اتاق خبر"بود که دارای مدرک لیسانس در رشته "علوم سیاسی" از دانشگاه تهران و همچنین دارای مدرک فوق لیسانس "روابط بین الملل" از دانشگاه وستمینستر لندن می باشد.
ایشون به دلیل اختلافاتی که بین مدیریت شبکه و کارکنان بود، از جمع کارکنان شبکه من وتو جدا شد.
اخباری که درباره مصاحبه آزاده حسینی، در سایتها منتشر شده مبنی بر همکاری احزاب وابسته به
حکومت شاهنشاهی پهلوی
با شبکه من وتو رو تکذیب می کنیم.
با توجه به ارتباط تنگاتنگی که ما با شهربانو فرح پهلوی و نزدیکان وی داریم ، برخی بر این باورند ما از آنها بودجه دریافت می کنیم که این اخبار صحیح نمی باشد
شهربانو فرح پهلوی چند بار برای بازدید از شبکه و فعالیتهای ما به استدیو شبکه من وتو تشریف آورده اند که این کار وی به همه ما در شبکه دلگرمی می دهد.
شبکه من وتو مثل صدا و سیمای ایران
یک شبکه دولتی وابسته به وزارت خارجه انگلیستان می باشد
که بودجه ما از محل بودجه رسانه ای مجلس انگلستان می باشد.
ما به خاطر فعالیتهای رسانه ای،بارها مورد تشویق مقامات لندن قرار گرفته ایم.
منتظر حضور سبزتان هستم
بدرود

No comments:

Post a Comment